Dlaczego warto organizować promocje w sklepach spożywczych?
Wiele sklepów – zarówno tych odzieżowych, ze sprzętem RTV i AGD czy spożywczych od czasu do czasu wprowadza dla klientów promocje. Dzięki nim zwiększa się zainteresowanie wśród kupujących, co stanowi doskonałą reklamę. Jeśli asortyment i jakość kupionego towaru przypadnie im do gustu, z pewnością w przyszłości wrócą na kolejne zakupy.
Klienci lubią różnego rodzaju programy lojalnościowe umożliwiające otrzymanie zniżek, a także kupony rabatowe do wykorzystania podczas codziennych zakupów, dlatego warto pomyśleć o wprowadzeniu tego typu promocji do swojego sklepu. Ciekawym rozwiązaniem jest też specjalna aplikacja kupony umożliwiająca zakup tańszych alkoholi.
Właściciel sklepu należącego do programu zaznacza w panelu administracyjnym, które z trunków dostępne są w niższej cenie dla osób posiadających aplikację. Jednocześnie użytkownik otrzymuje informację gdzie w najbliższej okolicy można kupić tańsze alkohole. Podczas transakcji skanuje kod podany przez sprzedawcę – w ten sposób wykorzystuje kupony, a informacja o ich zrealizowaniu rejestrowana jest w systemie, co z kolei sprawia, że właściciel sklepu otrzymuje retrorabat.
Korzyści jest jednak więcej – promocje na napoje alkoholowe zachęcają potencjalnych klientów do wizyty w sklepie, a specjalna mapka w aplikacji ułatwia dotarcie do niego. Oczywiście kupując tanie alkohole klient przy okazji może zrobić większe zakupy i w przyszłości wracać po kolejne towary. Wygodne w użytkowaniu kupony na alkohol (http://drinco.pl/) mogą więc poprawić wyniki finansowe i zwiększyć dochody sklepu.